سریال شهرزاد | دانلود شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد | دانلود سریال شهرزاد فصل 2

سریال شهرزاد | دانلود شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد | دانلود سریال شهرزاد فصل 2

دانلود سریال شهرزاد , سریال شهرزاد , سریال شهرزاد فصل 2 قسمت 1 , دانلود شهرزاد 2 , دانلود شهرزاد فصل 2 قسمت 2 , دانلود سریال شهرزاد , سریال شهرزاد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود سریال شهرزاد

دانلود سریال شهرزاد
دانلود سریال شهرزاد فصل اول
دانلود سریال شهرزاد
برای دانلود سریال شهرزاد فصل 1 و 2 می توانید به کانال رسمی سریال شهرزاد مراجعه کنید

کانال تلگرام رسمی سریال شهرزاد :

! اولین نفری باشید که سریال شهرزاد 2 را دانلود می کند !

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۳ در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی محمد امامی است.پخش این سریال از طریق سوپر مارکت های سراسر کشور و مراکز عرصه فیلم انجام شد.

در ابتدا قرار بود که اسم این سریال «روزی روزگاری عاشقی» باشد اما اسم آن به «شهرزاد» تغییر یافت. داستان سریال «شهرزاد» در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه می‌باشند.

استاد علی نصیریان ، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی ،مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار ایفاگر نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد.

فصل دوم سریال شهرزاد در حال ساخت است و قرار است از روز دوشنبه ٢٩ خرداد ۱۳۹۶ (١٩ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی پخش شود.

برای دانلود سریال شهرزاد فصل 1 و 2 می توانید به کانال رسمی سریال شهرزاد مراجعه کنید

کانال تلگرام رسمی سریال شهرزاد :

! اولین نفری باشید که سریال شهرزاد 2 را دانلود می کند !

داستان:

شهرزاد (ترانه علیدوستی) یک دانشجوی پزشکی است و فرهاد (مصطفی زمانی) یک روزنامه نگاران دو عاشق هم هستند و قصد ازدواج با یکدیگر...

را دارند. را در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق دارد. پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند. تحولات ۲۸ مرداد فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه دار می‌کشد، اما بزرگ اقا او را نجات میدهد . پس از ان ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشد زدگی اش کم شده تصمیم میگیرند تا مراسم عروسی بگیرند . همه خوش حال اند به جز پدر شهرزاد که میلی به این ازدواج ندارد .

از ان طرف بزرگ اقا دختری به نام شیرین ( پریناز ایزدیار ) دارد که با پسر عموی خود قباد ( شهاب حسینی ) ازدواج کرده . قباد که هیچ میلی به این دختر بدزبان مغرور ندارد چون او عاشقش است ، به خاطر پدر قدرت مندش بزرگ اقا که عمویش میشود سکوت میکند و مجبور میشود بسوزد و بسازد !

قباد و شیرین بچه دار نمیشوند و به همین دلیل به خاطر این که چه کسی مشگل دارد و بچه دار نمیشود همیشه با هم دعوا میکنند . بزرگ اقا که دیگر از انها بسیار خسته شده و احتیاج به وارث دارد ، تصمیم میگرد برای دامادش قباد زن بگیرد تا ببیند مشگل از کیست .

یک شب که پدر شهرزاد پیش بزرگ اقا میرود و گلایه میکند که دوست ندارد فرهاد با اینکه پسر دوست قدیمی اش است ، با دخترش ازدواج کند بزرگ اقا شهرزاد را برای قباد خواستگاری میکند.

وقتی به گوش شهرزاد میرسد حالش بسیار بد میشود و مدام گریه میکند فرهاد هم حالش دست کمی از شهرزاد ندارد ، ان دو تصمیم به فرار میگیرند اما به دست دختر بدبخت فقیری لو میروند .

در راه ادم های بزرگ اقا ان دورا میگیرند و ازهم جدایشان میکنند بزرگ اقا به شهرزاد میگوید که اگر قبول نکند پرونده قتل فرهاد را دوباره راه می اندازد و او اعدام میشود ، شهرزاد هم فقط به خاطر فرهاد قبول میکند .

قباد هم اصلا از این ماجرا خوش حال نیست زیرا فکر میکند بزرگ اقا میخواهد برای او خدمت کاری بگیرد تا تلافی این سال های شیرین را که اذیتش کرده بود از او بگیرد .

عروسی برپا میشود و قباد و شهرزاد باهم ازدواج میکنند.

کم کم قباد به خاطر اخلاق خوب و مهربانی های شهرزاد عاشق او میشود و از شیرین به خاطر بدزبانی هایش روز به روز متنفر تر .

شهرزاد از قباد صاحب فرزندی میشود ، شیرین که از شهرزاد بسیار متنفر است و همیشه در همه جا اورا تحقیر میکند ، حسادت میکند و سعی میکند بچه او را در شکمش بکشد که موفق نمیشود .

پسر انها بدنیا میاید ، قبار روز به روز بیشتر عاشق شهرزاد میشود همه چیز خوب پیش میرود تا اینکه شیرین دیگر از حسادت تاب نمی اورد و به کمک کنیزش اکرم ( همان کسی که فرار شهرزاد را لو داد ) نقشه ای مبنی بر خود کشی غیر واقعی خود میکشد تا پدرش فکر کند که دیگر نمیتواند این اوضاع را تحمل کند !

برای دانلود سریال شهرزاد فصل 1 و 2 می توانید به کانال رسمی سریال شهرزاد مراجعه کنید

کانال تلگرام رسمی سریال شهرزاد :

! اولین نفری باشید که سریال شهرزاد 2 را دانلود می کند !

پدرش بزرگ اقا که باور میکند به قباد میگوید باید شهرزاد را طلاق دهد . قبادو شهرزاد خیلی حال بدی پیدا میکندد اما قباد میداند اگر موافقت نکند زندگییش سیاه میشود . ان ها از هم جدا میشوند ، بزرگ اقا بچه راهم از شهرزاد میگیرد و به دخترش شیرین میدهد .

این اتفاقات که میگذرد پدر شهرزاد از عذاب وجدان این که خودش دخترش را بدبخت کرد میمیرد . کم کم سرو کله فرهاد پیدا میشود و دلیل ازدواج شهرزاد با قباد را میپرسد شهرزاد چیزی نمیگوید تا اینکه پدر فرهاد به فرهاد میگوید که شهرزاد برای جان او تن به ازدواج داده .

شهرزاد که هنوز مهر فرهاد بر دلش است خواستگاری فرهاد را قبول میکند و به قباد میگوید : بزرگ اقا زندگی را از من گرفت. من باتو ازدواج کردم ولی تو جلو بزرگ اقا نه ایستادی که ازهم جدا نشویم .

پس با فرهاد ازدواج میکند .

از ان طرف بزرگ اقا میمیرد و کل ان سلطنت به قباد میرسد و معلوم میشود که قباد پسر واقعی برادر بزرگ اقا نیست.

بقیه ماجرا برای فصل دوم این سریال است که هم اکنون در حال ساخت است.

  • ۹۶/۰۲/۲۱
  • اصغر تقی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی